MUOTOILUA KAIKILLE



Skannolla voit maksaa Debit-korteilla ja seuraavilla luottokorteilla: Visa, MasterCard, Eurocard, Diners Club ja Amex.
Muita vaihtoehtoisia maksutapoja ovat: käteinen tasarahalla, Skannon lahjakortti, Tuohi- osamaksu, yli 3000 euron arvoisissa tilauksissa kahteen maksuerään jaettu osamaksu sekä lasku.

OSTA HETI –MAKSA ERISSÄ

Yli 3000 € kertaostoksen voimme jakaa kahteen maksuerään: 50% ennakkomaksu suoritetaan tilauksen yhteydessä, 50% loppulasku voidaan suorittaa paikan päällä liikkeessä tai laskulla toimituksen yhteydessä. Alle 3000 € kertaostos suoritetaan kertamaksuna liikkeessä tai laskulla.

TUOHI MASTERCARD

Tarjoamme myös osamaksuratkaisun: Tuohi MasterCard on uusi ja erittäin suosittu maksutapa, jolla voit jakaa ostoksen summan kahdelle vuodelle maksettavaksi tasaerissä, Huikea määrä etuja ja ominaisuuksia – yhdellä kortilla!

Korttia voit hakea joko internetissä tai meillä. Hyväksytyn luottopäätöksen jälkeen saat TUOHELLA ostamasi tilaustuotteen itsellesi ilman käsirahaa. TUOHI MasterCard –kortti tulee postitse kotiisi noin kahden viikon kuluttua.

Luoton voit maksaa takaisin sinulle parhaiten sopivissa kuukausierissä. Voit helposti jakaa kauppahinnan jopa kahdelle vuodelle ilman korkoja! TUOHI-kortilla saat ostollesi jopa 24 kk korotonta ja kulutonta maksuaikaa tasaerissä!
Maksaessasi ostokset TUOHELLA saat ostolle jopa 24 kk korotonta maksuaikaa tasaerissä, tilinhoitomaksu on 5€/kuukausi. TUOHEN muusta käytöstä maksat korot ja kulut sopimusehtojen mukaisesti. TUOHI MasterCard on kansainvälinen maksuaika- ja luottokortti. TUOHEN todellinen vuosikorko laskettuna 1500 euron käytössä olevalle luotolle on 21,05 %. Laskennassa on käytetty 3 kk:n euriborkorkoa (8/2014) ja siinä on huomioitu kuukausittainen tilinhoitomaksu. TUOHI on jatkuva luotto, se on voimassa toistaiseksi, ja sen myöntää Nordea Rahoitus Suomi Oy, Aleksis Kiven katu 9, Helsinki. Luottoraja on 1 000 – 10 000 euroa, korko on 3 kuukauden euriborkorko + 12 % ja tilinhoitomaksu on 5 euroa kuukaudessa, ei vuosimaksua.

Muuta tärkeää tietoa


TILAUSTUOTTEET JA TOIMITUSAJAT

Suurin osa tuotteistamme valmistetaan asiakkaalle tilauksesta. Näihin tuotteisiin kuuluvat erityisesti verhoillut kalusteet kuten sohvat, tuolit ja sängyt, myös ruokapöydät, säilytyskalusteet ja osa matoista. Jos tuotetta on valmiina valmistajalla varastossa, toimitusaika on lyhyempi esimerkiksi valaisimissa ja pientuotteissa. Nettisivustollamme olemme ilmoittaneet kaikille tilaustuotteille arvion toimitusajoista, joka tarkentuu valmistajan vahvistaessa täsmällisen toimitusviikon tilauksen yhteydessä. Kiireiset sesongit, kuten ajankohta ennen kesää tai joulua, voivat paikoitellen ruuhkauttaa valmistajien tuotantoa ja pidentää normaaleja toimitusaikoja.

Tilaustuotteen voi tilata myymälästä tai sähköpostitse sales@skanno.fi. Jos tuote on asiakkaalle ennestään tuntematon ja siinä on lukuisia yksityiskohtia, joihin toivomme asiakkaalta mielipidettä, suosittelemme ensisijaisesti käyntiä Skannon myymälässä (os. Mannerheimintie 4, 2. kerros). Pääkaupunkiseudun alueella sisustussuunnittelijamme voivat tehdä myös kotikäyntejä, joista sovimme erikseen asiakkaan kanssa.


HINNAT

Ilmoitamme nettisivustollamme kaikkien tuotteiden hinnat alvillisina (24%). Pidämme oikeuden hintojen muutoksille tapauksissa, joissa valmistaja päivittää tuotevalikoimansa hinnat noin 1-2 kertaa vuodessa. Oikeat hinnat tarkistamme asiakkaalle aina tilauksen yhteydessä.


TYYTYVÄISYYSTAKUU

Olemme hyvin ylpeitä voidessamme edustaa lukuisia kansainvälisesti tunnettuja brändejä ja heidän korkealaatuista tuotevalikoimaansa. Tavoitteemme on, että jokainen tuote on hankinnan arvoinen ja kestää käytössä jopa seuraavalle sukupolvelle saakka.

Toisinaan tuotteessa voi kuitenkin ilmetä vika, joka on syntynyt esimerkiksi tuotannossa, kuljetuksen tai asennuksen yhteydessä. Pyydämmekin asiakkaita tarkistamaan saamansa tuotteen huolellisesti kuten mekin teemme aina Skannolla vastaanottaessa uusia tuotteita myymäläämme. Kaikista vioista tai ongelmatilanteista pyydämme tekemään ilmoituksen ensisijaisesti myyjälle, jonka kanssa asiakas on asioinut jo aikaisemmin. Muussa tapauksessa pyydämme asiakasta soittamaan meille 09 612 9440 tai lähettämään sähköpostia sales@skanno.fi.

Palautusoikeus koskee ensisijaisesti vain viallisia tuotteita, joiden takuuaika on useimmilla brändeillämme kaksi vuotta. Sohvan rungoissa takuuaika voi olla tätäkin pidempi, jopa viisi vuotta. Jos tuotteessa on selkeä valmistusvirhe, tuote pyritään takuuajan puitteissa korvaamaan uudella vastaavanlaisella tuotteella tai tuotteen osalla. Ehjien tuotteiden kohdalla palautukset voidaan joissakin tapauksissa hyvittää myös lahjakorttina, joka on saman suuruinen kuin ostoksen summa.

POISTUNEET TUOTTEET

Valmistaja tekee toisinaan valitettavankin päätöksen ja poistaa valikoimasta tuotteen, joka löytyy jo ennestään asiakkaalta. Jos kyseisessä tuotteessa ilmenee myöhemmin jokin ongelma, on aina mahdollista, että varaosia tai muita korjauskeinoja on kuitenkin edelleen saatavilla. Tuotteesta riippuen valikoimasta poistunut tuote voidaan esimerkiksi korjata sähkö- tai verhoilualan ammattilaisella Suomessa. Sama koskee Skanno Collection- mallistosta jo poistuneita tuotteita kuten Born Free- ja Kameleontti- sohvamalleja sekä Libri-hyllykköä. Kysy aiheesta lisää soittamalla myymäläämme tai lähettämällä meille sähköpostia - etsimme sopivimman ratkaisun ongelmaasi tai vinkkaamme ammattitaitoisen tekijän huolehtimaan asiasta!
Jätä yhteydenottopyyntö, varaa aika tapaamiseen tai tule käymään!